.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفاي رئيس هيئت هندبال در مازندران

رئيس هيئت هندبال شهرستان آمل كه در دو سال گذشته يكي از روساي موفق هيئت‌هاي هندبال در مازندران محسوب مي‌شد از سمت خود استعفا كرد.

عطاالله صالحي درباره استعفاي خود اظهار داشت: استعفاي خود را هفته گذشته به هاشم جمشيدپناه رئيس اداره تربيت بدني آمل دادم كه مورد موافقت نيز قرار گرفت.
وي در تشريح استعفاي خود از سمت رياست هندبال شهرستان آمل تصريح كرد: سنگ اندازي‌هاي بيش از حد برخي از افراد غيرمسئول كه خود را حامي هندبال در شهرستان آمل معرفي مي‌كردند، يكي از عوامل استعفاي من بوده است.
رئيس هيئت هندبال آمل ادامه داد: نگاه كج مديريتي عده‌اي، ضربه‌هاي سنگيني را متحمل هندبال آمل كرد كه جاي تعمل و تعمق زيادي دارد و اين مسائل در استعفايم بسيار تاثير گذار بود.
صالحي به ناهماهنگي‌هاي موجود و فشارهاي سليقه‌اي كه در چارچوب مديريت هندبال مازندران وجود دارد اشاره كرد و گفت: اين عوامل باعث از هم پاشيدگي هندبال در مازندران و نيز شهرستان آمل كه به عنوان قطب هندبال مازندران هست، شده است.
رئيس هيئت هندبال آمل گفت: در عرصه مرداب‌گونه هندبال به مثابه نردباني براي مديران عمل كرديم، افتخاراتي را به ارمغان آورديم، از خود و اسپانسر مايه گذاشتيم ولي به محض رسيدن به اوج نردبان را با پا زدند و ما را به زمين انداختند.
صالحي افزود: كار در هندبال استان و شهرستان درست به مثابه خوردن ميوه‌اي لذيذ است ولي غافل از آنكه براي هضم آن معده‌اي قوي مي‌خواهد.
رئيس هيئت هندبال آمل اضافه كرد: با توجه به هجمه‌هايي را كه براي بنده گذاشتند، ماندن در ورزش را با نگاه سياسي عده‌اي ترجيح ندادم.
صالحي با بيان اينكه دلم از سياسي‌كاري برخي آقايان در ورزش خون است، ادامه داد: ورزش هميشه بايد از مسائل كاري دور باشد چرا كه به خطر كشيده خواهد شد.
وي اظهار داشت: برخي از مسئولان ورزش شهرستان آمل و حتي هيئت هندبال مازندران تاب ديدن حمايت‌هايي كه هندبال آمل از سوي سازمان عمران آمل به عنوان اسپانسر مي‌شد را، نداشتند.
رئيس هيئت هندبال آمل به موفقيت‌هاي هندبال آمل در دو سال گذشته در سطح كشوري و استاني با حمايت‌هاي مالي سازمان عمران وابسته به شهرداري آمل به عنوان اسپانسر اشاره كرد و گفت: تيم هندبال آمل با حمايت مالي سازمان عمران آمل پارسال در مسابقات هندبال ساحلي قهرماني كشور در بابلسر قهرمان كشور شد و نماينده ايران در باشگاه‌هاي آسيا شد و از حيثيت برخي از آقايان به اصطلاح دوستدار هندبال آمل نيز دفاع كرد.
صالحي، عنوان سومي هندبال پيشكسوتان آمل در مسابقات پيشكسوتان قهرماني كشور، حضور دو ساله در مسابقات زيرگروه هندبال كشور، كسب مقام قهرماني ليگ استان در رده مردان، كسب عنوان سومي بانوان در رقابت‌هاي استان و حضور هندباليست‌هاي رده‌هاي سني اين شهرستان در عضويت تيم ملي را بخشي از عملكرد كسب شده هندبال آمل در دو سال گذشته بيان كرد.
رئيس هيئت هندبال آمل خاطرنشان كرد: همواره دغدغه‌ام توجه به ورزش و هندبال است، با نگاه منتقدانه اما مثبت و حتي حاضرم در حضور رسانه‌ها نسبت به آسيب شناسي هندبال مازندران در زمان حال و آينده هندبال استان به مناظره بنشينم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1389
از دست سیاسی کاری مسئولین ورزش مازندران به تنگ امده ایم و به خدا پناه میبریم هیچ کس نیست که با این اقایان برخورد کند . این اقایان انگار حاکمان ورزش استان هستند که شنوای هیچ حرفی بجز حرف خود نیستند حقوق مملکت را میگیرند و به مسئولین هیاتها که پولی هم دریافت نمیکنند ظلم میکنند هیچ تغییری هم در کار نیست. خدایا خودت اصلاحشون کن
نا شناس 3 خرداد 1389
شمال نیوز بعنوان رسانه مردمی و غیر وابسته در مقابل مردم وظیفه دارد گزارشی از وضعیت نابسامان مالی هیاتها و سیاسی بازی بعضی از مدیران ورزش . ضعف مدیریتی معاونین تربیت بدنی و سو ء مدیریت روسا تربیت بدنی شهرستانی گزارشی تهیه کنید
باران 9 خرداد 1389
شما كه دلتون خونه، بگين كه چرا خانمتون شده بود معاونتون. شما كه دلتون خونه بگين كه چرا هنوز كه هنوزه پول قرارداد 87 زير گروه ليگ بازيكنان رو پرداخت نكردين، در حالي كه تمام وكمال از اسپانسر دريافت نموديد.
نا شناس 9 خرداد 1389
آقاي صالحي عزيز، دست پيش نگير، تا اينجا هم كه موندين تيشه به ريشه هندبال زدين
باران 10 خرداد 1389
قسم ميخورم كه نظر اولي رو ياخود آقاي صالحي فرستاده يا معاونش
حسن 18 خرداد 1389
در جواب اون دوستي كه گفته چرا خانمش شده معاونش....، دمت گرم، حقا كه حرف دل ما رو زدي،اين آقا حتي به آقاي خسرو ابراهيم زاده كه اين همه بهش خوبي كرده هم رحم نكردهه اون موقع شما انتظار داري كه نياد وشعار نده، تا كم ميارن هم همه چي رو به سياست ربط ميدن، آقاي صالحي اگه عميق تر نفس بكشي بوي زنده شدن مجدد هندبال آمل رو با استعفا دادن خود ميشنفي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.